1. O katalogu
Naziv organa: Pokrajinski arhiv Koper
Odgovorna oseba: mag. Nada Čibej
Datum prve objave kataloga: 20.3.2009
Datum zadnje spremembe: 12.3.2021
Dostopnost kataloga:
- https://arhiv-koper.si/o-nas/informacije-javnega-znacaja/ na strani “Informacije javnega značaja”
- fizični dostop – v prostorih zavoda Pokrajinski arhiv Koper, Kapodistriasov trg 1, 6000 Koper – vsak dan od 8:00 do 14:00
Postopek za dostop do informacij javnega značaja:
Postopek je natančno opredeljen v zakonu o dostopu informacij javnega značaja. Informacija javnega značaja se lahko zahteva ustno ali pisno. V primeru zavrnitve zahteve ima prosilec možnost pritožbe, o kateri odloča informacijski pooblaščenec, postopek pa se vodi v skladu z zakonom o splošnem upravnem postopku.
Zoper odločbo pooblaščenca je mogoče začeti upravni spor.
Veljavni predpisi o dostopu do informacij javnega značaja:
- Zakon o dostopu do informacij javnega značaja (ZDIJZ – UPB2, Ur. l. RS št. 51/06) – velja od 2. 6. 2006
- Pravilnik o vzpostavitvi in vodenju Registra zavezancev za informacije javnega značaja (Uradni list RS, št. 47/14)
- Uredba o posredovanju in ponovni uporabi informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 24/16) – velja od 2. 4. 2016
- DIREKTIVA 2003/98/ES EVROPSKEGA PARLAMENTA IN SVETA z dne 17. novembra 2003 o ponovni uporabi informacij javnega sektorja 32003L0098
- Direktiva 2013/37/EU Evropskega parlamenta in Sveta z dne 26. junija 2013 o spremembi Direktive 2003/98/ES o ponovni uporabi informacij javnega sektorja
32013L0037 - Zakon o informacijskem pooblaščencu (Ur. l. RS, št. 113/05) – velja od 31. 12. 2005
Test javnega interesa:
Ministrstvo za javno upravo in Pooblaščenec za dostop do informacij javnega značaja sta pripravila in izdala brošuro, v kateri boste izvedeli več o izvajanju testa javnega interesa, ki se od veljave sprememb in dopolnitev ZDIJZ uporablja tudi v Sloveniji.
OPOMBA: test je dostopen na spletni strani MJU
Uradna oseba za dostop do informacij javnega značaja:
mag. Nada Čibej, direktorica
tel.: +386 (05) 6271-824
+386 (05) 6300-755
e-pošta: nada.cibej@arhiv-koper.si
2. Podatki o zavodu
Firma in sedež: Pokrajinski arhiv Koper, Kapodistriasov trg 1, 6000 Koper
Ustanovitelj: Republika Slovenija
Navedba ustanovnega akta: Sklep o ustanovitvi javnega zavoda Pokrajinski arhiv Koper (Uradni list RS, št. 67/2003 z dne 11.07.2003). V ustanovnem sklepu je tudi opis dejavnosti in poslanstva zavoda.
Vpis v sodni register: 1/00072/00, 28.12.1973, Okrožno sodišče v Kopru
Matična številka: 5051975000
Davčna številka: 89089782
Šifra dejavnosti: 91.012
Odgovorna oseba: mag. Nada Čibej, direktorica
Število zaposlenih: 13
Zavod sestavljata dve organizacijski enoti: osrednja v Kopru, kjer je tudi sedež zavoda in območna enota v Piranu na naslovu Savudrijska 5.
telefon: (05) 6271-824
telefon OE: (05) 6734-771
e-pošta: tajnistvo@arhiv-koper.si; citalnica@arhiv-koper.si
splet: http://www.arhiv-koper.si
Organa zavoda, ki vplivata na delovanje in poslovanje zavoda, sta direktor in svet zavoda.
Svet zavoda ima tri člane – predstavnika ustanovitelja, ki ga je imenovala Vlada Republike Slovenije (Tino Mamić, član), predstavnika zainteresirane javnosti, ki ga je imenovala Kulturniška zbornica Slovenije (dr. Flavio Bonin, član) in predstavnika delavcev, ki so ga izvolili delavci arhiva (dr. Mirjana Kontestabile Rovis, predsednica). Svet je bil imenovan februarja 2016.
3. Predpisi z delovnega področja zavoda
- Zakon o varstvu dokumentarnega in arhivskega gradiva in arhivih
- Zakon o spremembah in dopolnitvah zakona o varstvu dokumentarnega in arhivskega gradiva ter arhivih
- Uredba o varstvu dokumentarnega in arhivskega gradiva
- Pravilnik o strokovni usposobljenosti za delo z dokumentarnim gradivom
- Pravilnik o določitvi nadomestila stroškov uporabe, konserviranja in restavriranja arhivskega gradiva in hrambe zasebnega arhivskega gradiva v arhivih, ki opravljajo javno arhivsko službo
4. Seznam sprejetih strateških dokumentov
- Strateški načrt za obdobje 2008 – 2013
- Poslovno poročilo za leto 2008
- Poslovno poročilo za leto 2009
- Poslovno poročilo za leto 2010
- Poslovno poročilo za leto 2011
- Poslovno poročilo za leto 2012
- Poslovno poročilo za leto 2013
- Strateški načrt za obdobje 2015 – 2019
- Poslovno poročilo za leto 2014
- Poslovno poročilo za leto 2015
- Poslovno poročilo za leto 2016
- Poslovno poročilo za leto 2017
- Poslovno poročilo za leto 2018
- Poslovno poročilo za leto 2019
- Strateški načrt za obdobje 2020 – 2024
5. Seznam vrst storitev
-
storitve za uporabnike arhivskega gradiva
-
izdelava reprodukcij, izpisov in prepisov arhivskega gradiva za raziskovalne in upravne namene
-
storitve za ustvarjalce arhivskega gradiva
-
svetovanje, valorizacija in priprava navodil za odbiranje – glej seznam ustvarjalcev
-
izobraževanje uslužbencev pravnih oseb, ki delajo z dokumentarnim gradivom – glej razpis seminarjev
-
izdajanje potrdil o opravljenem izobraževanju
-
-
storitve za zainteresirano javnost
-
priprava razstav in predavanj
- vodstva po arhivu za organizirane skupine
-
- cenik storitev PAK
6. Seznam javnih evidenc
Register javnopravnih oseb Evidenca fondov in zbirk v PAK Evidenca o prevzemih arhivskega gradiva Evidenca uporabe arhivskega gradiva Evidenca preizkusov strokovne usposobljenosti uslužbencev, ki delajo z dokumentarnim gradivom Evidenca o arhivskem gradivu, ki je zunaj države ter se nanaša na Slovenijo in Slovence, ki so ga evidentirali arhivisti PAK Evidenca mikrofilmov Evidenca arhivskega gradiva v drugih kulturnih in znanstvenih ustanovah (za območje, ki ga pokriva PAK)
7. Seznam izdanih publikacij
– Seznam izdanih publikacij s cenikom (pdf).
Cene posameznih publikacij so objavljene tudi v zavihku Knjigarna na spletni strani PAK.
8. Stroški posredovanja informacij javnega značaja
Vpogled v zahtevano informacijo javnega značaja je brezplačen. Zaračunali vam bomo materialne stroške, ki nastanejo pri posredovanju informacij javnega značaja (prepis, fotokopija, elektronski zapis).
Najpogostejše zahtevane informacije javnega značaja
Podatki o opravljenih preizkusih strokovne usposobljenosti ter o dopolnjevanju in obnavljanju strokovnega znanja za delavce, ki delajo z dokumentarnim gradivom pri ustvarjalcih.
Obrazec zahteve za ponovno uporabo informacij javnega značaja.
9. Javna naročila
NOVO!
NMV – NAKUP MANJŠEGA KOMBINIRANEGA VOZILA S 5-MI SEDEŽI – PONOVLJEN RAZPIS
Navodila in razpisna dokumentacija na voljo tukaj.
NMV – NAKUP MANJŠEGA KOMBINIRANEGA SLUŽBENEGA VOZILA
Navodila in razpisna dokumentacija so na voljo tukaj.
Popravljen obrazec PAK_predračun za službeno vozilo je na voljo tukaj.
NMV – DOBAVA IN MONTAŽA KLIMATSKEGA SISTEMA V PAK
Navodila in razpisna dokumentacija so na voljo tukaj.
Popravljen obrazec PAK_predračun za klimatski sistem je na voljo tukaj.
Poročila
Evidenčna naročila nad 10.000 EUR brez DDV v letu 2019 so dostopna tukaj.